ARE tar över ansvaret för fastigheternas 24/7-jourtjänster samt det tekniska underhållets helhetsansvar i Brändö Företagscentrums fastigheter på Wolffskavägen och Fiskaregatan. Avtalet gäller tills vidare.
”Anbudsprocessen har framskridit i god anda och vi har fört en bra dialog kring förväntningarna på samarbetet. Avtalets syfte är att stötta Brändö Företagscentrums egen underhållspersonal när det gäller jour och tekniskt underhåll. Vid behov erbjuder vi även hjälp i det dagliga fastighetsskötselarbetet”, säger Jussi Ala-Honkola, nyckelkundchef på ARE.
”Den bärande tanken i avtalsförhandlingarna har varit ett partnerskapstänkande. Med detta avtal får vi ett komplement till det dagliga underhållet och driften, och våra kunder får fortsätta göra sina serviceanmälningar via det välbekanta digitala systemet Granlund Manager”, säger fastighetschef Pekka Volama.
Vi önskar att våra kunder i första hand även i fortsättningen använder Granlund Managers elektroniska serviceanmälan för felanmälningar, reparationer och observationer:
Gör en elektronisk serviceanmälan. Om serviceanmälan är brådskande, kommer ni väl ihåg att nämna detta i anmälan. Det är också bra att spara adressen bland webbläsarens favoriter så att den lätt hittas vid behov.
ARE:s kundservicecenter:
ARE:s jourtjänster kan kontaktas utanför kontorstid i akuta felsituationer som kräver omedelbara åtgärder.
Fastigheternas 24/7 jourtjänster kan kontaktas kl. 16.00–7.00 på numret 020 530 5700.
ARE är ett finländskt familjeföretag med över hundra års erfarenhet av fastighetsteknik. ARE är verksamt i hela landet.
Mer information:
Pekka Volama
fastighetschef, PYK Oy
tfn 050 538 0609
pekka.volama@pyk.fi
Jussi Ala-Honkola
nyckelkundchef, Are Oy
tfn. 0400 257 658
jussi.ala-honkola@are.fi