Talotekniikkayritys ARE ottaa vastuulleen kiinteistöjen 24/7-päivystyspalvelut ja teknisten huoltojen kokonaisvastuun Palosaaren Yrityskeskuksen kiinteistöissä Wolffintiellä ja Kalastajankadulla. Sopimus on voimassa toistaiseksi.
”Tarjousprosessi on edennyt hyvässä yhteishengessä ja olemme käyneet hyvää vuoropuhelua odotuksista yhteistyölle. Sopimuksen tavoitteena on tukea Palosaaren Yrityskeskuksen omaa kunnossapitoa kiinteistönhoidon päivystyksessä ja teknisessä huollossa. Tarvittaessa tarjoamme myös apua päivittäisessä kiinteistönhoidossa”, ARE:n avainasiakaspäällikkö Jussi Ala-Honkola sanoo.
”Sopimusneuvottelujen kantavana ajatuksena on ollut kumppanuusajattelu. Näin saamme täydennystä päivittäiseen omaan huoltoon ja ylläpitoon, sekä asiakkaamme saavuttavat palvelut edelleen tutun Granlund Managerin sähköisen palvelupyynnön kautta”, kiinteistöpäällikkö Pekka Volama sanoo.
Toivomme asiakkaidemme ensisijaisena yhteydenottokanavana huolto- ja korjauspyynnöistä sekä havainnoista käytettävän Granlund Managerin sähköistä palvelupyyntöä kotisivujemme kautta: Tee tästä sähköinen palvelupyyntö. Mikäli palvelupyyntö on kiireellinen, muistakaa mainita palvelupyynnössä kiireellisyys. Osoite on hyvä kiinnittää nettiselaimen suosikkeihin niin se löytyy tarvittaessa helposti.
ARE:n asiakaspalvelukeskus:
ARE:n päivystyspalveluihin voi olla yhteydessä tarvittaessa toimistoajan ulkopuolella kiireellisissä vikatilanteissa, jotka vaativat välitöntä toimimista ja reagointia.
Kiinteistön 24/7-päivystyspalvelut ovat käytettävissänne klo 16.00–7.00 puhelimitse 020 530 5700.
ARE on suomalainen perheyritys, jolla on yli sadan vuoden kokemus talotekniikasta. ARE toimii valtakunnallisesti ympäri Suomen.
Lisätietoja:
Pekka Volama
kiinteistöpäällikkö, PYK Oy
puh. 050 538 0609
pekka.volama@pyk.fi
Jussi Ala-Honkola
avainasiakaspäällikkö, Are Oy
puh. 0400 257 658
jussi.ala-honkola@are.fi